Praca w Prime Construction

Asystent/ka Biura i Działu HR

Miejsce pracy: ul. Bronowicka 45, Szczecin

TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

Obsługa sekretariatu i biura:

  • Kompleksowa obsługa sekretariatu firmy i koordynacja prawidłowego przepływu informacji
  • Prowadzenie korespondencji (papierowej i mailowej), odbieranie telefonów
  • Przyjmowanie gości, organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych
  • Dbanie o wizerunek i sprawne funkcjonowanie biura (w tym zamówienia i zaopatrzenie)
  • Wsparcie w przygotowywaniu dokumentów i koordynacji prac Zarządu oraz Działu Administracji

Współpraca z Działem HR:

  • Wsparcie w rekrutacjach, w tym wyszukiwanie kandydatów (direct search)
  • Obsługa dokumentacji kadrowej pracowników
  • Organizacja wydarzeń firmowych, szkoleń i inicjatyw integracyjnych
  • Aktywny udział w budowaniu marki pracodawcy oraz komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, w tym współtworzenie treści na firmowym Intranecie oraz w social mediach
  • Udział w projektach rozwojowych HR oraz wsparcie w poszczególnych etapach kariery pracowników w firmie

CZEGO OCZEKUJEMY?

  • Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (sekretariat)
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym – warunek konieczny
  • Uśmiechu, pozytywnego nastawienia do pracy i wysokiej kultury osobistej
  • Znajomości pakietu MS Office i umiejętności obsługi urządzeń biurowych
  • Bardzo dobrej organizacji pracy, inicjatywy i umiejętności budowania relacji
  • Znajomości zasad pisowni oraz łatwości w prowadzeniu dokumentacji i korespondencji
  • Prawa jazdy kat. B

Mile widziane:

  • Doświadczenie i zainteresowanie obszarem HR
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe (np. administracja, ZZL)

CO OFERUJEMY?

  • Nowoczesne biuro z reprezentacyjnym sekretariatem i przyjazną przestrzenią, w której możesz działać i wdrażać własne pomysły
  • Pracę w godzinach 7:30-16:00 od poniedziałku do piątku
  • Elastyczny wybór formy zatrudnienia – umowa o pracę lub B2B, na stabilnych i przejrzystych warunkach finansowych
  • Wynagrodzenie adekwatne do Twojego doświadczenia i umiejętności
  • Niezbędne narzędzia pracy – laptop, telefon, wszystko czego potrzebujesz, by działać sprawnie
  • Wdrożenie do pracy oraz przyuczenie do obszaru HR – nie musisz wszystkiego umieć od razu, pokażemy Ci, jak działamy
  • Wsparcie Twojego rozwoju, zdobywania wiedzy i doświadczeń – z realnym poczuciem wpływu i satysfakcji z pracy
  • Program poleceń – do 5000 zł brutto za polecenie specjalisty do naszego zespołu
  • Prywatną opiekę medyczna LuxMed – dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Ubezpieczenie grupowe i dofinansowanie karty sportowej MultiSport
  • Eventy firmowe i spotkania integracyjne
Powrót do ofert pracy
+48 91 422 0 885